fredag 10. juni 2011

Er Majoran Vivekananthan Rasist?


Foto: Marte Christensen
Majoran Vivekananthan er spaltist/blogger i det ellers så seriøse magasinet kalt Aftenposten. Men det forundrer meg meget at han står på lønningslisten til Aftenposten. Hans meninger og synspunkter ser ut til å boltre fritt på Aftenpostens "bloggsider" Og etter hans siste innlegg nå om Ambulanse-saken og Schjenken så må det være lov å spørre:

Er Majoran Vivekananthan rasist?
(Se saken her)
(SISTE NYTT pr. 170711: Hele denne saken er slettet. Om Vivekananthan har gjort det selv eller om Aftenposten tok grep er uvist. Den var uansett sterkt formulert, noe du kan skjønne ut fra teksten jeg har skrevet her. Lar innlegget stå foreløbig, men jeg kan ikke dokumentere de fryktelige påstandene MV har kommet med nå lenger. Saken hadde enormt med kommentarer som også er slettet. Kan jo håpe at det endte opp i selvsensur fra MV.)
Jeg sliter litt med å dokumentere det, men jeg er igrunnen veldig sikker. Helt sikker kan jeg ikke bli før det er prøvd ut i rettsystemet. Det er ikke helt pålitelig må vite, slik MV hevder også. Men jeg er sikker pga alle indisier rundt Majoran`s uttalelser. Majoran Vivekananthan er kanskje en rasist. Mot nordmenn. Samfunnsarbeidere. De som jobber i offentlighet. MV er kanskje en rasist mot disse. Det er derfor han skriver som han gjør. Han generaliserer yrkesgrupper innen det offentlige. Akkurat som rasister gjør.
Som det er kommentert tidligere i saken på Aftenpostens blogg: Hva med gjøken som faktisk forårsaket skaden? Han ble det stille rundt. Der har du kanskje rasisten, som faktisk tydde til vold!! Kan du skrive noe om det kjære MV? At han har rømt landet etter sonet dom han faktisk fikk, er vel heller ingen tvil om at slaget kanskje var rasistisk motivert. Men han var jo ikke etnisk nordmann da. Kan ikke være rasist da. Eller??? Men MV beskytter han. Rasist som Majoran kanskje er. Etter alt det tullet MV skriver, er jeg svært sikker på at han burde vært tiltalt for lenge siden!! Majoran Vivekananthan: Er du rasist?

Og bare for å ta tak i hvem Majoran Vivekananthan er: Alle som stemmer til høyre for SV er ifølge MV sannsynlighvis nazister.
Det kan faktisk lese hans meninger om her. Etter at jeg leste denne artikkelen første gangen tror jeg faktisk fyren har moderert bort noe i artikkelen... (Ikke helt sikker, men nesten) Uansett så er Majoran Vivekananthan en fyr med sterke meninger, og han skal ha for det. Men noen må våge å si han imot. Jeg tror ganske bestemt at mannen lider av idioti. Det kan fort bli slik, når man blir veldig glad i sin egen stemme. Majoran er en arrogant jævel, (min påstand) som lider av menneskelig trangsynthet. Han ser kun sitt eget ståsted. (Rasistisk?) Han vil ha oss til å tro at hans syn representerer stor menneskeinnsikt og forståelse. Men alle hans utbrudd vitner om det sterkt motsatte. Fyren stigmatiserer og fordømmer både enkeltpersoner (Schjenken) og grupperinger.(Ansatte i Politiet bl. a.) Fyren har holdninger han vil at alle vi andre også skal ha. Han evner ikke å ha glede over menneskers "forskjellighet". Evnen til meningsytringer og motstand i dette. På tide å ta hans med hans egne ord. Majoran er en skummel mann for det norske samfunnet. Han eier ikke toleranse og respekt. Noe han liksom proklamerer for. Men når man leser hans innlegg, handler det om å ha samme toleranse og respekt som han selv har. Det er der det blir helt feil med denne fyren. Han er en sneversynt og egoistisk talerør for ekte norsk dumskap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar